3 Kasım 2016 Perşembe

Bilgisayardan True Key Silme

12:58

True Key Silme
True Key Kaldırma
Bilgisayardan True Key Silmek için Bilgisayardan True Key Silme başlıklı makalemizi sizler için hazırladık.

Bugün The Texas Chain Saw Massacre isimli filmi Mozilla tarayıcısının eklentisinden indirmek istedim. Ancak Adobe Flash Player hata verdi ve güncelleme istedi. Ben de Flash Player'i güncelledim ancak ancak program beraberinde True Key isimli bir program ve bir de McAfee Security Scan isimli iki program indirdi. Ve ne yaptıysam True Key programını kaldıramadım. Şimdi size bunu nasıl yaptığımı anlatıyorum. True Key Kaldıramıyorum diyorsanız eğer yazımız tam da size göre. True Key Kaldırmak için şunları yapmanız gerekiyor.

Evvela şu linkten McAfee Removal Tool programını indirin ve çalıştırın. İşte bu kadar basit. Başka türlü bu programdan kurtulamıyorsunuz.

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

© 2015 Ekşi Script.Ekşi Script Ekşi Script